|
![]() ![]()
czwartek, 9 września 2004 r., godz: 15:36
Szczeciński browar, główny sponsor pierwszoligowych piłkarzy, wprowadza do sprzedaży limitowaną serię piwa z etykietami w barwach klubu.
![]() - Niewykluczone, że po dwóch miesiącach etykieta zostanie zmodyfikowana - mówi Mikołaj Ciaś, menedżer marki Bosman. - Ta wersja, która teraz trafia do sprzedaży, ma związek z awansem Pogoni do I ligi. Czekamy na kolejne sukcesy, które chcemy promować poprzez nasze produkty. Nad etykietami graficy pracowali przez trzy miesiące. Jedno od początku było pewne - muszą być utrzymane w bordowo-granatowej tonacji, czyli w barwach szczecińskiego klubu. Z kolei Gryf jest złoty. - Chcieliśmy w ten sposób podkreślić elitarność ekstraklasy, w której drużyna zaczęła występy - wyjaśnia Ciaś. Bosman Browar Szczecin jest głównym sponsorem Pogoni od wiosny. foto: Pogoń On-Line źródło: gazeta.pl ![]() ![]() ![]() ![]()
Brak komentarzy do tego artykułu. Może dodasz swój?
![]() ![]() ![]()
Komentarze służą do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników. Zastrzegamy sobie jednak prawo do usuwania, modyfikowania wybranych komentarzy. |
![]() |
||||||||
![]() |
![]() © Pogoń On-Line |
![]() |
![]() |
redakcja | współpraca | ochrona prywatności | ||||