www.pogononline.pl www.pogononline.pl
top_3
top_2
  Gryf
Aktualności
czwartek, 9 września 2004 r., godz: 15:36
Szczeciński browar, główny sponsor pierwszoligowych piłkarzy, wprowadza do sprzedaży limitowaną serię piwa z etykietami w barwach klubu.
Fot.: Pogoń On-LineJedno serce, jeden klub, jeden Bosman - to hasło szczecińskiego browaru znane jest kibicom już od kilku miesięcy. Teraz firma podkreśla swój związek z piłkarskim klubem poprzez limitowaną serię piwa full - podstawowego produktu z ul. Chmielewskiego.
- Niewykluczone, że po dwóch miesiącach etykieta zostanie zmodyfikowana - mówi Mikołaj Ciaś, menedżer marki Bosman. - Ta wersja, która teraz trafia do sprzedaży, ma związek z awansem Pogoni do I ligi. Czekamy na kolejne sukcesy, które chcemy promować poprzez nasze produkty.
Nad etykietami graficy pracowali przez trzy miesiące. Jedno od początku było pewne - muszą być utrzymane w bordowo-granatowej tonacji, czyli w barwach szczecińskiego klubu. Z kolei Gryf jest złoty.
- Chcieliśmy w ten sposób podkreślić elitarność ekstraklasy, w której drużyna zaczęła występy - wyjaśnia Ciaś.
Bosman Browar Szczecin jest głównym sponsorem Pogoni od wiosny.

foto:  Pogoń On-Line      źródło:  gazeta.pl      autor  js



Brak komentarzy do tego artykułu. Może dodasz swój?



Komentarze służą do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.
Zastrzegamy sobie jednak prawo do usuwania, modyfikowania wybranych komentarzy.

  (p) 2000 - 2025   Gryf
© Pogoń On-Line
  Gryfdesign by: ruben 5px redakcja | współpraca | ochrona prywatności