www.pogononline.pl www.pogononline.pl
top_3
top_2
  Gryf
Aktualności
środa, 9 marca 2005 r., godz: 16:04
W piątek piłkarze Legii Warszawa i Pogoni Szczecin rozpoczną rundę wiosenną rozgrywek pierwszoligowych, które będą przeprowadzane pod nowym szyldem. Sponsorem tytularnym ligi, która będzie nosiła nazwę Idea Ekstraklasa, jest - zgodnie z niedawno podpisaną z PZPN umową - firma telekomunikacyjna PTK Centertel.
Jak poinformował prezes zarządu Centertelu, Sławomir Skrodzki, podczas środowej uroczystości prezentacji założeń programowych firmy oraz loga rozgrywek, podpisana umowa ma dobrze służyć popularyzacji polskiej piłki nożnej.
- Chcemy ligi otwartej, bezpiecznej, na wysokim poziomie. Chcemy promować piłkę nożną, kluby, zawodników - powiedział.
- Mając tytularnego sponsora ligi - dogoniliśmy pod tym względem Europę. Na naszym kontynencie połowa lig ma takiego sponsora. Zawarcie umowy poprzedziły konsultacje z klubami, swój udział ma tu i Piłkarska Liga Polska. A mnie dodatkową satysfakcję sprawia fakt, że Idea swoją opieką zamierza objąć i młodych piłkarzy: dzieci i młodzież - dodał prezes PZPN, Michał Listkiewicz.
Umowa, która została zawarta na okres trzech i pół roku, zakłada pomoc finansową dla klubów w wysokości 31,6 mln złotych. Zdaniem przedstawicieli firmy - poprzez umowę zostały stworzone solidne, stabilne podstawy finansowania klubów.
Porozumienie Centertelu z PZPN ma przynieść także korzyści kibicom. Idea zamierza wykorzystać telefoniczny system SMS czy MMS do przekazywania tą drogą wszelkich informacji dotyczących polskiej piłki (wyniki, statystyki, relacje z meczów na bieżąco, itp.). 40 procent zysków z tego przedsięwzięcia ma trafić poprzez PZPN do klubów (kibice będą mogli sobie wybrać klub, który chcę wspomóc finansowo).
Prezentacja logo, a także filmu reklamowego Idei Ekstraklasy, do którego muzykę skomponował Artur Rojek z zespołu Myslovitz, odbyła się w środę w stołecznym klubie Champions.
Główne cele projektu:
- Cel numer 1 - rozwój i sukces polskiej piłki nożnej;
- budowa prestiżu rozgrywek ligowych i nowej silnej marki Idea Ekstraklasa;
- poszerzenie formatu medialnego rozgrywek - w pierwszej kolejności poprzez uruchomienie sponsoringu magazynu ligowego na antenie telewizji otwartej;
- kreowanie nowego wizerunku Idea Ekstraklasy;
- aktywne wsparcie dla inicjatyw zmierzających do poprawy jakości meczów ligowych jako widowisk sportowych;
- inspirowanie i nagłaśnianie pozytywnych zmian zachodzących w polskiej piłce oraz zwalczanie negatywnych stereotypów (Idea Fair Play - Ekstraklasa Kibiców);
- popularyzacja Idea Ekstraklasy;
- bliska współpraca z mediami, w tym także porzez sponsoring relacji z meczów Idea Ekstraklasy;
- dedykowane kampanie reklamowe oraz dodatkowe promocje konsumenckie i dodatkowy zakup powierzchni i czasu reklamowego.
Korzyści dla klubów
- PTK Centertel/Grupa TP silnym i wiarygodnym partnerem dla ekstraklasy i polskiej piłki;
- wsparcie finansowe dla klubów - 31,6 miliona złotych przez okres 3,5 roku;
- wspólna eksploatacja praw medialnych - udział klubów w zyskach ze sprzedaży płatnego kontentu otrzymanego z klubów;
- specjalna oferta biznesowa na korzystanie z usług sieci IDEA;
- wzrost zainteresowania polską piłką nożną mierzoną większą liczbą meczów na stadionach i przed telewizorami;
- kilkakrotne zwiększenie zasięgu komunikacji i popularności rozgrywek poprzez pozyskanie dla IDEA EKSTRAKLASY partnera w postaci telewizji otwartej;
- wzrost wartości powierzchni reklamowych dostępnych na stadionach ligowych, przyciągnięcie do rozgrywek kolejnych sponsorów, zwiększenie zainteresowania transmisjami z rozgrywek ligowych, zwiększenie liczby kibiców na stadionach;
- zwiększenie atrakcyjności widowisk piłkarskich i ich oprawy poprzez zastosowanie nowoczesnych technik i narzędzi wizualnych na stadionach;
- wspólne akcje wizerunkowe.

     źródło:  PAP      autor  js



Brak komentarzy do tego artykułu. Może dodasz swój?



Komentarze służą do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.
Zastrzegamy sobie jednak prawo do usuwania, modyfikowania wybranych komentarzy.

  (p) 2000 - 2025   Gryf
© Pogoń On-Line
  Gryfdesign by: ruben 5px redakcja | współpraca | ochrona prywatności